e ciamarme no ah? anca mi ere in giro, e anca se ere meso imbriago an cichetin se podea anca berselo...
a parte ch'el forum no me funsionava, ea xe stà na decision che gò ciapà ea matina de domenega quando che iero a Gosaldo cò me mama.. te poi imaginarte, ierimo mi, me mama e i 3 cagneti, me morosa e i sui de me morosa..
eo saveo che no cagare el Forum off-topi me podevo perdare dee gran figade!!! Ecome chi daea bassa padovana!!! Dal numaro de poentoni che go visto chi dentro saria quasi el caso de fare un bel raduno pai cassi nostri.... magari pi vant co' vien fora el soe! si o no!? an si... W el sprisssss!!
me era pasà anca mi par a testa de far an raduno tra de noi, forsi l'avee anca proposto ma me par che praticamente nisun avea risposto...
va ben ma dove dovaresimo farlo? ghe vorìa un posto in meso al veneto che sia fasie da rivarghe par tuti, tipo treviso dato che ghe riva ea'autostrada.. Vasko320 da dove sito? mi so da mosease
Ogni tanto vago al Selig o al Maeva a beare calcossa, po' desso che i ga verto chel buso del bar rum ghe se na discreta quantità de fighe!! (se me sente ea morosa!!)
pensa che abito a diese minuti a piè dal cafè rum..e vago ogni tanto al maeva, specie de domenega matina par fare coassion (ae undese e mesa.. ) strano che no te gabi mai visto ea me machina parchegià ea in piassa! mi sò un '80, go fato el liceo a mosease..
Redentore?Eora fassie che te conossi Massimo Treskei detto desert, el jera scoea co mi all'Itis mi so' un '82!! Magari un di se bechemo!
mmh..no..no me pare de conossarlo, de treschei conosso soeo i fradei de possonovo..me despiase! magari a te go xa visto in piassa, chissà!
Anca mi son veneto!!!!! Da vicensa e l'idea de un raduno la me piase proprio tanto!!!! Ma dovì aspettare dopo gennaio ca me riva el bmw novo così a femo un pò de baldoria.... A quanti semo ora????