magari tra un po' di anni... brian è ancora tra noi e mi auguro che ci rimanga il più a lungo possibile!
..bon dei.. intanto riva el busoloto (sel riva..)... ghe no 29 aNNi... co do ENE apunto... e me piase la (!).. :) :P
Che semo che so! Me bastava far ea diferensa coi ani dea to firma!!! Mi un fià manco, ma fra sinque ani te ciapo... ansi, no te ciaparò mai!!! Sa se che te piase??? Ea (|) ??? Vedo sa che n'demo d'acordo! Se vedemo... o meio, se vedaremo!!!
Qualche anno fa io e un mio amico abbiamo eravamo davanti alla chiesa della Salute per riempire lo stomaco di schifezze e a un certo punto l'amico mi fa : "varda, ghe xe Riccardo Cocciante!!", poi guardandolo meglio mi son reso conto che quello non era Cocciante ma Brian May con una dolce compagnia...! ahah .. tra l'altro sembra che sia stato "avvistato" altre volte in occasione di tale festa quindi..
in quel momento ho solo avuto un senso di rabbia verso il mio amico che scambia May per Cocciante Comunque lunedi' prossimo c'è appunto la salute.. se lo becco vi faccio un fischio
altro che fischio!!!!!! vengo in volata!!!!!!!! ps: il tuo amico meriterebbe una bella serie di calci nel culo!
si, ma uno sopra l'altro! ps: ma non diciamo baggianate, purtroppo x il buon Cocciante viaggiano su due mondi diversi...
Stamattina l'ho vista (quella in firma intendo) davanti ingegneria in via loredan... era lei o mi sono snagliato??? Ho visto qualcosa di poco riconoscibile appeso al vetro!!!
si si, iero mi! ogni tanto vago padova in machina, de soito al luni! scuseme tosi, so stà sensa frequentare el forum par na setimana parchè so mona.. in pratica no me iero incorto che l'indirisso del forum xe cambià, e mi ndavo coel'indirisso vecio e el me diseva "forum in manutenzione" a so proprio mona..sarà che de sti tempi so drio studiare come un mato.. ea setimana passà so sta a beùno, ghe iera ea festa de san martin, a gò dovesto parchgiare drìo el piave, gò ea machina uncora tuta onta, sò ndà 4 schèi soto acqua coe roe..