posso anca mi far parte de sto -sito veneto o sito mona fan cleb-? So uno novo del Bmw pession e ghin capisso fin là!..qualcun me iuta molto jentilmente e me dise come che se fà?
1) essere veneto da almeno 3 generazioni; 2) chiedere autorizzazione al presidente Sig. *alberto* 3) partecipare a cene e o raduni ufficiali e non del bmwpassion. :wink:
vai vai GAS mettiti in firma l'immagine del situ veneto o situ mona...poi al primo raduno ci dovrai pagare da bere a tutti...
1- so Veneto da pì de 3 generasion, no se sa da quanto!; 2- ma sto signor *Alberto*, no xe che magari dopo el voe anca un salado o un poeastro de casa!?:wink: 3- ma a quanti xe che ghemo da pagar da bevar?(mi e Gas visto che l'è novo anca lù e cossì femo metà!)
mi ghe ne porto uno cruo..basteo par tuti? ..e chi xe che se ofre pà cusinarlo?..mi no sò mia bon! A to beissima per6 bianca(veramente splendida, complimenti, a xe na vettura unica che nessuna altra casa automobiistica gà in produsion!) ha anca el forno?!:wink:
grazie... no non ha il forno...ma ho l'adattatore 12/220v quindi se ghe se un forneto dove impirarlo sto poastro ben venga... ottime le alici carlo...molto saporite...complimenti anke da Ross e grazie ancora...:wink:
So' Veneto, Ma So Anca Un Gran Mona! ..a me setimana lavorativa xe comisià proprio mae! ancò alle ore 16.30 circa me sò tajà un deo col scalpeo...apena usà (affilato) tra l'altro! gnanca che fuse un mona che ga apena cumisià a far el falegname! Lo go verto come na luganega(salsiccia)! 8 punti al pronto socorso Sitadea(Cittadella PD). Me spaca i maxxoni che non poso pì ndar gnanca a nuoto pà do setimane e go xa paga tuto el mese!Và in mona, ostia!
azz...io ho a ke fare molto spesso con falegnami...e sto sempre con 2 occhi cosi appena usano scalpelli alternativi e troncatrici... mi spiace...
Grazie!..10 gg e sò novo come prima! :wink: ogni tanto un pò de malstare ghè voe par ritornare con i piè partera e rendarse conto de quanto che se stea mejo prima! (deso però no stè pensar che sò anca depreso!:wink:) Scusa, ma come el soito no gò capio un'ostìa! Sò stato accetà in t'el club, o no?
certo ke sei accettato nel club...accettato poi non è consono??? copiati e incollati nella firma la foto del situ veneto o situ mona...:wink: