Aperitivo al solito posto x le 20 e spostamento in loco pizzeria (quella di Piero) x le 21 Dare conferma entro Martedì 16 *Alberto* X 1 Killer Queen X 1 *Piero* X1 Ricky Zonda X1 XronnyX X1 *Albano* X1 ippo x1 mpower81 x1 carsico x1 forse. copiare e incollare la lista...grazie :wink: pochi ma buoni cosa si suol dire...
Aperitivo al solito posto x le 20 e spostamento in loco pizzeria (quella di Piero) x le 21 Dare conferma entro Martedì 16 *Alberto* X 1 Killer Queen X 1 *Piero* X1 Ricky Zonda X1 XronnyX X1 *Albano* X1 ippo x1 mpower81 x1 carsico x1 :wink::wink::wink:
Io vengo se mi accompagna roby..................chiaramente con le solite braghe senza borchiette. Sono rimasto shoccato dallesperienza ikea, quindi non prendo più iniziative personali.
no se pol. Mamma se ga inca, perchè la scorsa settimana ghe la go messa in tajo, e no la iera contenta.
Bon dei paccaro, convinzi roby a darme uno strappo dei............bel saria che vegni anche Dario, xe un botto che no lo vedo.
Mi pare che Roby venga non da trieste ma dal centro friuli, sentilo cmq. io non so se avro' l auto pronta in tempo, sara' sotto i ferri per montar molle. e nel caso saro' a cervignan...adesso dovemo accordarse sul da far
A lor Signori Muli e Furlani, Vardè che rivè a magnar in tera veneta e i austriaci gà da parlar taliano o veneto! no ea lengua dei mesi cruchi
io purtroppo nn potrò esserci ragazzi ho 6 cene prima di fine anno tra cui una venerdì e una sabato ........ sigh