veneti dove sio? no vorè assare morire sto topic an? comunque, a gò na roba sul vero davanti che me posdì riconossare subito paea strada.. areo qua, vardè: se vedemo tosi!
mi se me conose subito....no ghe ne xe' tante e36 come ea mia puccio......deso te me fa' devenat orbo a vardar i paiaseti tacai sui parabresa
Allora ti farei assaggiare quello dell'azienda di mio suocero che dall'anno scorso per "passione" ha comprato un'azienda vinicola sui colli... Fa un cabernet spettacolare (ha vinto un bel po' di premi pur non avendo troppa esperienza) e il fioridarancio è spettacolare (nota che io quel tipo di vino lo odio....)
ea xe ea formighina de Fabio Vetori (Fabio Vettori, ndr) chea xe drio 'ndare coeo snoubord (Snowboard, ndr) tacà al vero coea ventosa! ea xe massa bea!
penso de 'ndarghe, co me popà, me mama e un amigo dentista de me popà ch'el xe da treviso e el gà un 330d
No sta preocuparte, mi so meso mal fin a fine mese!!! Dopo se catemo e te me fe vedare el to novo trabicolo (averghelo!) Scoltame, no par farme i cassi toi, ma quanti ani (co do ene) gheto? Le sol curiosità, te podaresi verghene anca 90 che se vedemo isteso!!!
Ma quanta bei discorseti in dialeto venexian... Quasi quasi me infilo dentro anca mì, che gò de ripasàr un pocheto de lingua! Dai putèi, ostreghèta...
si ma zio chen se fa pì fadiga a scriverlo che no a parlarlo... par capir quel che scrivè bisogna lezerlo do olte e anca pian pianin...
O varda.. El Freddie el Brian che se incontrano a Venexia. Semo a drio a preparar la turnè lungo el canal! Questo si che xe el concerto del secolo!!!
te poi dirlo forte, ma soeo se meto ea ventoea al massimo.. se no me toca guidare come un veciòto in prima acceerando e moeando el'acceeratore de continuo.. eora sì chea voea!