oooohhh finalmente la seziu di berghamasch!!! alura schech al post de sta dre al computer a fas i seghe perchè an va mia a maia una bela pissa??? a gho tre o quater posch bei bei...sen fai organiza o mia?!
Bene ede ca ta set ù scet sveglio.... /emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20" /> De 'ndo riet? /emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20" />
A potanega se so dest!!! egne de moss!!! l unec nel me pais a iga la z4! chi tamboir i va in giro col peciot 206cc..e me ghe fò usma la polver col trimela bel biemvuuu!!! mauhauhauhauauhahauh
We ada che me prima dela Keren a ghere ol 206 tamaràt neh.... /emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20" /> Ma la Z4 noa o chela egia? Cmq ta segnale a BMWJZ issè al ta met det 'n dela lista nel prim post /emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20" />
nono nesuna lista...a so u vipes....pude mia appari in una lista!!! mauhuhauhaauhauh!! cmq z4 chela egia...trop bela....a so incasat xchè con chel tep che de medda a pude mia anda in giro...bastar du temp...sperem doma chel vegne ol sul...isè ando in giro e pase in banda a chei cola serie 3 caei al vent!!! mahauhahhuauhauhauhauhA
If finit de fa casot? La prosima olta che va ciape a parlà del sottoscritto intat che ga so mia ve bruse if!
Ah l'è riat ol guru /emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20" /> We te ada c'an sera dre a parlà be' de te neh.... Fa mia ol permalus.... /emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20" />
Al me fischiaa un oregia infatti! Ier al me par de i incrusat ol julian, ma sire de corsa e ma so mia fermat a saludal
che menata, nè........ ma lo sai che, fra l'altro. dalla scuola materna alle medie ho frequentato l'istituto delle suore orsoline??!!....erano tutte bergamasche!!! si vede che era proprio destino....