...Al sere mia de es al Parco di Cornele..... Osti che però l'è po' a gratis... /emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20" />
...A bergamàsc ta ghet 'n po' de migliurà però an ta ringrassia per ol sfors e an ta augura bu' apetìt.... /emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20" />
...Piò probàbel la deficiensa de chi l'ha scriìt fen'adès 'nvece... /emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20" />
ol livornes (che al ga tot ol me rispet, xè se ol me colega nn che ol sò concittadino ve a sai che trate mia bhe i livornesi al ma copa...) al gha bison de tep per les e capi e a di ol vero al ga mia toc i torc... ahhahhahh w livorno....
chiarisco per tutti.... /emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20" /> sono calabrese e lavoro a livorno....non qui per prendere lezioni di bergamsc da quei 2 terroni di stig e canadian.... /emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20" />
ahahahahahah lo stavo dicendo io che sei superterone e non livornese Ma chi sem tocc faradei Pippi , anca me che sun milanèèèèèèèssssss
ottimo allora! /emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20" /> io sto un centinaio di km più a nord.....( vabbè,è una parola grossa /emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20" /> )