Sulle micro-ganasce simil Vespa 125 che sono sui freni a disco posteriori http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DF71&mospid=47543&btnr=34_0573&hg=34&fg=30
Praticamente il cerchio posteriore dovrebbe essere un pò più a canale rovesciato...cioè dovrebbe essere incassato più dentro. L'ET è la distanza tra il centro del mozzo ruota ed il bordo esterno del cerchio
ma non diciamo eresie la nuova 3 non potrà mai essere inferiore ad un auto proggettata ormai 15 anni fa.
Guarda, ho sentito alcuni possessori di serie 5 e60 dire che la e39 era un altro mondo.Bisognerebbe provare per credere
non sarà inferiore ma di sicuro non superiore ad un'auto progettata 15 anni fa... e lo dovrebbe essere, si dovrebbe vedere a occio nudo!! ora non ce ne rendiamo conto ancora, ma fra qualche anno, chi l'ha posseduta, rimpiangerà la e39!!
si rispetto alla concorrenza della sua era.. che poi certe economie al tempo non le facevano è vero, ma da qui a dire che è inferiore su tutto ce ne passa..
sicuaramente da quando la bmw ha aperto gli stabilimenti in cina è possibile che la qualità di assemblaggio non è la stessa degli stabilimenti in germania i cinesi sono ignoranti e non sanno lavorare.
South Africa BMWs have been assembled in South Africa since 1970, when Praetor Monteerders' plant was opened in Rosslyn, near Pretoria. BMW acquired the company in 1973, which became BMW South Africa, the first wholly-owned subsidiary of BMW to be established outside Germany. Three unique models that BMW Motorsport created for the South African market were the BMW 333i, which added a 6-cylinder 3.2 litre engine to the BMW 3 Series,[[16] the BMW 325is which was powered by an Alpina derived 2.7 litre engine, and the E23 M745i, which used the engine from the BMW M1. Unlike U.S. manufacturers, such as Ford and GM, which divested from the country in the 1980s, BMW retained full ownership of its operations in South Africa. Following the end of apartheid in 1994, and the lowering of import tariffs, BMW South Africa ended local production of the 5-Series and 7-Series, in order to concentrate on production of the 3-Series for the export market. South African-built BMWs are now exported to right hand drive markets including Japan, Australia, New Zealand, the United Kingdom, Singapore, and Hong Kong, as well as Sub-Saharan Africa. Since 1997, BMW South Africa has produced vehicles in left hand drive for export to Taiwan, the United States and Iran, as well as South America. [edit] India BMW established in 2006 a sales subsidiary in Gurgaon (National Capital Region) and a state-of-the-art assembly plant for BMW 3 and 5 Series started operation in early 2007 in Chennai. The construction of the plant started in January 2006 with an initial investment of more than one billion Indian Rupees. The plant started fullfledged operation in the first quarter of 2007 and produces the different variants of BMW 3 Series and BMW 5 Series.[17] [edit] China In May 2004 BMW opened a factory in Shenyang, north-east China, in a joint venture with Brilliance China Automotive.[18] The factory is expected to produce 30,000 3 and 5 Series annually. BMW also has plans for a 2nd factory in China where the 1 Series will be produced.[19]
a proposito di e39 ......... ma cosa succede alla e60 a la mitica e39 perchè sei uscita fuori produzione? http://it.youtube.com/watch?v=tD2rx1CAcJ0
La M5 E39 ha un migliore spunto in accelerazione, pesi identici ma i 100Cv in più danno l'allungo maggiore:wink:
ragazzi eccomi all'appello scusate x la mia assenza ma x motivi di lavoro sono stato all'estero sono arrivato a quota 245000 km 215 km\h 4800 giri cerchi da 15